onsdag 16 juli 2014

Fotograferingpromenad med Ideon Gateway


Imorgon händer det något stor i mitt liv. Beroende på hur det går och vilket humör jag är på efter, kommer jag berätta mer om det imorgon. Jag är i alla fall mer än nervös för tillfället, och för att jag inte skulle börja klättra på väggarna tog jag en fotograferingspromenad. Temat blev "Betong och byggnader med en hint av natur". Enjoy!

// Tomorrow something big is happening in my life. Depending on how it went, and in which mood I will be in, I will tell you more about it tomorrow. However, I'm extremely nervous for the moment, and to not make me climb the walls, I went out on a photo shoot walk. The theme was "Concrete and buildings with a hint of nature". Enjoy! //

Ideon Gatway 





Follow Dennis Widmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D