onsdag 16 juli 2014

Konsten att få 1000 följare på Instagram



Förra sommaren skaffade jag ett Instagramkonto för första gången, men efter nyåra tappade jag intresse för appen helt och tog därför bort den från min telefon. I början av sommaren bestämde jag mig dock för att installera appen igen, och sedan dess har allt gått väldigt snabbt. På bara två månader har jag gått från drygt 400 följare till över tusen följare! När jag såg att jag hade nått 1000 följare igår kväll/imorse (antalet följare pendlade fram och tillbaka under natten) blev jag jätteglad. Jag trodde aldrig att jag skulle få så många följare. Lilla jag liksom! Det är ju inte så att jag är en mästare på fotografering eller är värsta supersnygga hunken precis, men någonting gör jag som folk gillar. Det är ju trevligt.

Tack alla ni som följer mig. Ni gör mig jätteglad ska ni veta!

// Last summer I got a account on Instagram for the first time, but after new year's eve I wasn't that interested in the app anymore, so I removed it from my iPhone. At the start of the summer I decided to download the app again, and after that everything went very fast. In only two months I went from around 400 followers to over 1000! When I saw that I had reached 1000 followers last night/this morning (the amount of followers shifted back and forth during the night) I became so happy. I would never have thought that I would has that many followers. It's not like I'm a master of photographing or that I'm a super hot hunk, but I do something that people like. That's nice.

Thank you all that follow me. You really make me happy! //
Follow Dennis Widmark

1 kommentar:

  1. Jösses Amelia! Det var inte illa pinkat, hahah xD Kul ju och grattis!

    Sv: Det var så lite så! Jag tycker att din blogg är intressant (:

    SvaraRadera

Lämna en kommentar... Annars! Haha =D